maandag 17 augustus 2015

Herfst!

Vandaag leek het wel herfst! Regen, koud, grijs... Ik hou daar wel van. Van die gezellige sfeer die daarrond hangt. Daarom maakte ik vandaag lekkere soep van eigen kweek:

ajuintjes, paprika, pepertjes, tomaten uit eigen tuin
courgette uit de tuin van de buren (gekregen, niet gestolen!)

 schoon e, zo rood! 

 

 KLAAR! En megalekker!

Woensdag is er babybezoek bij een lief klein mannetje, genaamd, Fré! Ik kocht al een cadeautje van de lijst maar je kan niet echt met lege handen bij de mensen komen toch? Daarom een klein selfmade cadeautje: 

Het pamperzakje van Mme Zsa Zsa:

 Ook nogal herfstig, ik geef het toe... :-)

De vochtige doekjes moest ik nog kopen op het moment van de foto. En bij gebrek aan kleine pampermaatjes, zitten er kleine zwempampertjes in het pak. Ook bruikbaar! 

Hopelijk leest mama Fré de blog niet! ;-)

Liefs,
Lien

#quote: Enjoy life today, yesterday is gone and tomorrow may never come. 

3 opmerkingen:

  1. njammie , die soep ziet er keilekker uit.
    In mijn tuintje groeit alleen gras en wat aardbeien, maar daar ben ik niet veel mee als ik soep wil maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die soep is ook megalekker! :p Wat houdt je tegen om te moestuinieren? Keileuk en gezond! ;-) Volgend jaar beginnen wij waarschijnlijk met bakken ipv in de grond, bespaart ons wat spitwerk ;-)

      Verwijderen
  2. Jammie, vitamientjes uit eigen hof! Soep ziet er heerlijk uit! Dit jaar maakte ik met de tomaten die niet opgesnoept raakten de passata van moestuinman Wim : ook lekker!

    BeantwoordenVerwijderen