dinsdag 18 augustus 2015

Een vossenmarcelleke!

Met het warme weer van vorige week, zocht ik een patroontje om een 'marcelleke' te maken. Ik zocht en ik vond dit. Gratis en voor niks, via een geweldige facebookgroep.

Ik knipte het patroon vorige week al, de stof ook. Maar ik vond eventjes geen tijd. Gisteren dacht ik: 'Ik steek daar hier is rap ineen'. Niet dus. :s Zoiets simpel maar ik heb me 2 keer vergist. Daardoor dat de pasvorm van mijn exemplaar wat teniet is gegaan. Eerst begon ik verkeerd en had ik de handleiding niet gelezen. Daarna had ik de halsband aan een armsgat genaaid en heb ik dit pas gezien toen ik de armband aan de hals aan het naaien was. Grrmbbl. De tricotsteek van mijn machine is bij deze goed uitgetest. Komt goed, komt goed, oefening baart kunst zeggen ze ;-)






Dus, niet echt een favorietje maar denk dat het veel aan mezelf lag. ;-) Ik twijfel ook een beetje of Bas wel met dit stofje staat. Och ja, Bas is wel blij met zijn vossenmarcelleke. ;-)

(Valt het op dat 'PIIII PIIII' aka trampoline hier de lievelingsbezigheid is?)

Liefs,
Lien

#quote: Stop seeking out the storms and enjoy more fully the sunlight!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten