donderdag 30 juli 2015

Een nieuw begin!

Een aantal jaren (lees: teveel) was ik gestart met deze blog. Dat was in de tijd dat de dieren nog spraken, ik nog op een Singernaaimachientje uit de Makro naaide, geen kinderen had, in een veel te klein appartementje woonde, ....

Maar nu, een 5-tal jaar later is er redelijk wat veranderd:


1) mijn naaiskills zijn wat verbeterd (mag ik zeggen zonder stoefen ;-))

2) ik heb een nieuwe beste naaivriend namelijk mijn Brother naaimachine
3) ik ben de trotse mama van Bas, die in oktober nog een broertje of zusje krijgt :-p
4) ik ben verhuisd, naar een leuk huisje in the middle of our street ;-)
5) met de verhuis, kwam ik ook in een nieuwe stad terecht: Aalst. Got to love the city ;-)
6) ik hou van mijn huishouden (raar maar waar)
7) ik ben anders, zowel uiterlijk als innerlijk als karakter als reactievermogen ... :-)
8) ik heb een hele bunch naaivriendjes (die ondertussen ook al andere vriendjes geworden zijn) Love them!
9) ik heb besloten om opnieuw te gaan bloggen ;-) over naaien, huishouden, moestuin, kids, opvoeding, .... :-) kortom, veel fun :-D

Hierbij gewoon een eerste fotootje, een jasje dat ik ondertussen 3 jaar geleden maakte, maar dat ik binnenkort terug kan opdiepen en gebruiken :-)




Patroon uit Zo geknipt

Zo, tot blogs! Ik probeer er voor te zorgen dat het deze keer geen 5 jaar duurt! ;-)

Liefs, 
Lien

1 opmerking:

  1. Leuk om jou hier ook te terug te vinden !

    Ik ben benieuwd naar de komende blogs ;)

    BeantwoordenVerwijderen